Miriam Monnier

Jaz sem jaz

Deklica je premajhna za (vstavi), a prevelika za (vstavi). Zato je vse bolj v dvomih. Seveda bi bila rada dovolj velika, da bi lahko (vstavi), a vseeno bi rada ostala majhna, da bi še vedno lahko (vstavi). Takole nekako je zastavljena slikanica, ki nagovarja tako malčke, kot njihove starše.

jaz-sem-jaz

Čeprav je zgodbica preprosta, kar velja tudi za ilustracije v slikanici, se v njej skriva presenetljiva globina. Sprašuje se namreč le zato, da ugotovimo, kaj je zares pomembno. Ne tisto, česar nimamo, niti ne tisto, kar bi anm rad vsilil kdo drug, ampak je predvsem pomembno, da se naučimo ceniti to, kar smo, to kar imamo.

Morda ne ravno v duhu potrošniške družbe, a nikjer ne piše, da je potrošnitvo največ, kar je človeštvo sposobno doseči.

Mislim, da slikanica Miriam Monnier prinaša pravo sporočilo, zato jo, čeprav konec ni ravno po mojem okusu, priporočam. Otrokom in njihovim staršem. Lahko tudi več kot enkrat.

About Slikanice in knjige za otroke

Rad berem, rad razmišljam, rad delim.
This entry was posted in Vse slikanice and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

